subota, 29. kolovoza 2015.

TEASER TRAILER IZ ROMAN PRIČE O MAŠI I VIKTORU

 (teaser trailer iz priče o Maši i Viktoru, Vaša Brigita)
                   
                                                               I POGLAVLJE

- Je l to to? -upitala je već pomalo umornim ali još uvijek hrabrim glasom?
 -Jeste, sad ste službeno razvedeni.
Podigla je ručku svog ružičastog kofera i krenula put aerodroma. Kiša je lagano padala i vjetar je puhao i kvario joj frizuru ali ništa od toga joj nije smetalo. Inače bi, ali sad je htjela samo jedno-otići. Visokim štiklama koračala je ulicom. Taxi!-doviknula je!
 -Kuda?
 -Na glavni aerodrom, molim Vas.

...Gospođice, hoćete popiti nešto? -trgnuo ju je glas stjuardese. Hm, moram se naviknuti na ovo 'gospođice'...-Ne, hvala-odgovorila je i nastavila pomalo drijemati, pomalo gledati kroz prozor aviona. Ništa se osim oblaka nije vidjelo ali ona ni nije bila tu. U mislima je bila negdi dalje...
-Bože, a još jučer smo imali planove...toliko vremena sam bacila...šta je tu je, trgni se, ne smiješ sad misliti na to...bit će bolje-tješila je samu sebe...

Gospodine Viktor, hoćete Vi još dugo? Ja bih morala kući, kasno je a djeca me čekaju...
-Oh, Rosa, Vi ste još tu? Naravno idite, samo idite, ja ću ugasiti svjetlo i zaključati za sobom.
Pregledavajući spise ostao je budan do jutra. Nije htio u stan jer je znao da Ona više nije tamo.
-Mogu i u uredu prespavati...svejedno je...pomislio je i uz viski ostao u svojim papirima a mislima negdi dalje.
                                                                         * * *

...Je l ti vidiš gdje  hodaš!-viknula je vidno iznervirana, mogao si me srušiti.
-Izvini, molim te, nisam te vidio, jesi dobro?
-Pa da gledaš kud hodaš, vidio bi!
-Oprosti, stvarno. Mogu se iskupiti jednim pićem?
 Hm...da nema te lijepe oči i taj osmijeh...-pomislila je...
-Pićem? A papire ću ostaviti na podu?
-Hahahaha ma nee, ja ću, oprosti još jednom...Je l se ti i inače tako ljutiš?
-Nije mogla nego se nasmijati...daaa-odgovorila je.
-Sviđa mi se to, volim osobe sa stavom, oprosti, ideš iz referade? Nisam te viđao do sada ovdje.
-Aha...
-Studiraš tu?
-A ti bi odmah sve da znaš!-nasmijala se
-Naravno-nije mogao skriti osmijeh od uha do uha.


(nastavak uskoro, Vaša Brigita)

Nema komentara:

Objavi komentar