petak, 19. veljače 2016.

Kad muškarac voli


(Odlomak iz moje skore knjige, Vaša Brigita)

Da se razumijemo, ja nemam pet života i nisam sasvim siguran ako sljedeći postoji, da ću ga provesti s njom. Nisam siguran da ću dva puta biti te sreće da je upoznam. Zato vam kažem ljudi, nemam ja vremena za te vaše glupe savjete 'kako je imati a ne biti dobar prema njoj'. Ja joj se dajem ovaj život do kraja, do mojih kostiju. I dublje, i više. Jer je volim!

Dobar sam prema njoj, jer je volim.

Udovoljavam joj, jer mi je stalo da je sretna.

Mislim samo na nju, jer mene ona čini sretnim.

Nikada joj ne bi bio uteg već vjetar u leđa, ali u isto vrijeme onaj tko joj leđa čuva.

Ja ne želim da ona zbog mene umre-ja želim da ona zbog mene živi! Svaki dan svoga života.

Da, ljubomoran sam. Ljubomoran sam jer je želim samo za sebe i baš zato je ljubim jače i bolje od svih prije mene, jer ne želim da je itko bolji od mene. Njoj.

Čuo sam ja sve vas koji kažete-'ne pokazuj da ti je stalo, nemoj da ti bude jedina'. Čuo sam ja sve vas. Ali šta će mi sve, kad u njoj imam sve? Ona je moje sve. Druge mi ne trebaju.

Čuo sam ja i vaše-'ne budi papučar'. Ali moja je odluka biti njen. Do kraja. Moja je odluka da joj služim ako treba. Jer je volim.

Ako sam papučar zato što udovoljavam onoj koju volim i ako sam papučar zato što želim ispuniti sve želje onoj koju volim-neka sam! S ponosom kažem-JA SAM ONDA NAJVEĆI I NAJSRETNIJI PAPUČAR NA OVOM SVIJETU!

I šta god mi savjetovali, i čemu god me željeli podučiti-hvala vam unaprijed, ali ne trebate. Jer naučit ću ja vas nešto-kada nađete onu, ako budete te sreće kao ja, zbog koje želite živjeti bolje, pored koje želite zaspati svaku noć i buditi se sa njom svako jutro...ako ikada nađete onu zbog koje vam srce zastane i preskoči, onu koja vam je dah života-e tada, samo tada ćete me shvatiti. Do tada, uživajte u svemu što je prolazno. Jer ova moja ljubav prema njoj nije. Jer ta ljubav koju imam me čini najsretnijim čovjekom na svijetu. Ta ljubav me je podigla iz mrtvih.
I ja sam bio kao vi. Ali sada više nisam. Zbog nje. Sad sam živ. Sad dišem i osjećam svoje srce kako kuca i znam i osjećam da je sretno zbog Nje.

Vjerujte mi, kakav god da sam u vašim očima, meni to nije bitno. Ja se ogledam samo u njenim.
A vjerujte mi, ona ima najljepše oči na svijetu. Oči u kojima želim nestati, oči u kojima želim živjeti.

Možda sam lud, ali zbog ljubavi, zbog njene ljubavi radije ću biti lud, nego prazan i sam, sa tisuću pljesaka ruku koji ništa ne znače, baš ništa naspram njezinog osmijeha.

Njezin sam zauvijek. I sluga i čuvar.
Ne, ja ne trebam ženu da joj budem gospodar. Ja sam našao nju. I u njoj sam postao sve što sam mogao sniti za sebe!

Vjerujte mi, ljubav...ljubav je ludilo koje želiš da traje. Ludilo zbog kojeg 'hodam po oblacima'. Sa njom. Ja sam se umorio od hodanja po blatnjavom tlu. I previše. I nikada se ni zbog čega nisam osjećao kao sada zbog Nje. I taj osjećaj, taj naš svijet, ne dam ni za što na svijetu!

Pa sudite mi i osudite me.
Da umrem, žao mi ne bi bilo JER JA SAM SE NAŽIVIO SA JEDNIM DANOM S NJOM, ZA STO VAŠIH ŽIVOTA...I NIKADA MI NEĆE BITI DOSTA! Zato se i borim. Za to i živim.

Pristajem da ode ako nađe veću sreću, ali svaki dan sa njom učinit ću sve da sam joj ja najveća sreća i da ne poželi nikada otići. Moja je čast zvati se Njen. To je čast koja mi jedina u životu treba. Ne vaše odobravanje, ne vaš pljesak. Ništa od toga mi ne treba. Ništa! Samo Ona. Ona i njezin pogled, njezin dodir, njezin glas...Ona cijela.

...Znam, puno tražim od života tražeći da sam samo ja te sreće da sam Njen. Ali nadam se da ću svojom ljubavi prema Njoj to zaslužiti. Jer ja je volim i želim da je Ona zbog te moje šašave ljubavi, svoja i potpuna. Najsretnija djevojka na svijetu.

Moja ljubav.

Nema komentara:

Objavi komentar