ponedjeljak, 8. veljače 2016.

Svi smo na istoj strani kad se borimo za nenasilno ponašanje


Jako mi je žao kada naiđe netko tko borbu za ljubav, jer to je drugi izraz za borbu protiv nasilja, shvati kao borbu protiv muških prava ili muškaraca.
Na moje veliko zadovoljstvo, osobno ne poznajem takve ljude. Iskreno Vam kažem. Na moje veliko zadovoljstvo, muškarci u mom krugu ljudi su zaista macho menovi (malo šale, ali istina je) ma koliko snažno ili nježno izgledali. To su muškarci različite dobi, ali jedno je svima zajedničko-svoju mušku snagu koriste u dobre svrhe. Meni je to prirodno, normalno. Iako među njima ima (čak većinski) onih koji su stava da bi onoga tko tuče ženu trebalo podvrgnuti muškim šakama da taj vidi kako to izgleda, ali sve u svemu, protiv su svake vrste zlostavljanja a budimo iskreni, čovjeku se ne može zamjeriti što mu 'krv uzavre' kada nastrada netko koga on voli bilo da je u pitanju sestra, majka, prijateljica, poznanica, kolegica. Međutim, nasilje nije rješenje.
Moj stav može nekome pomoći da mu proširi pogled, da ga trgne, da mu ukaže na možda bolje ili drukčije, da se složi sa mnom...ali svatko bira za sebe.
Često pišem o mijenjanju čovjeka i sjećate se kad sam nedavno napisala kako



i držim da je tako. 
Sasvim je nebitno čemu su vas naučili, bitno je šta Vi od toga slijedite i primjenjujete u svom životu. Vi možete biti divan muškarac. Vi možete biti džentlmen. Vi to možete. Ako hoćete! 
Za ime Božje, ovo je 21 stoljeće! Odavno smo 'izašle iz kuhinje a vi ste prestali loviti životinje i donositi ih za ručak (razumijemo se)'. I VI MOŽETE BITI DIVAN, URBANI MUŠKARAC IAKO MOŽDA NE KORISTITE DEZODORANS (IAKO SE NADAM DA GA IPAK KORISTITE) I IAKO STE GLEDALI LOŠE I NAUČILI PONAŠATI SE TAKO(nadam se ne ipak ne zlostavljački), SUPROTNO ONOME ŠTO SE OD VAS DANAS OČEKUJE. 
VJERUJTE MI, MOŽETE. 

Nema komentara:

Objavi komentar