nedjelja, 30. srpnja 2017.

Putem Sunca, Mudrosti

'Mudrosti 'Putem Sunca' posvećene
-OPORAVKU I IZLASKU IZ PTSP-a,
-IZLASKU IZ DEPRESIJE I ANKSIOZNIH POREMEĆAJA
-PODIZANJU SAMOPOUZDANJA I KVALITETE ŽIVOTA
koje naša Brigita priprema na osnovu statističkih podataka o potrebi na osnovu najčešćih psih.poremećaja i potreba zdravih ljudi na anketiranoj populaciji pacijenata te zdravih osoba,a koje SAMO ŠTO NISU NA TRŽIŠTU!
Ljeto jeste ali kad radite šta volite onda je svako godišnje doba idealno za posvetiiti mu se jer uz takav posao i odmor je kad god želite i uz njega.
Ljubimo Vas lipi naši!
Vaša Brigita i njeni admini


1 komentar:

  1. U braku sam sedam godina bez djeteta, pa se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom, a razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da nema načina da zatrudnim, to bi mi stvarno zagorčalo život. sve dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje ja prolazim, pa sam kontaktirala DR ALABU i objasnila mu. rekao mi je sve što trebam dati prije nego što je mogao odustati od čarolije da vrati mog muža, što sam i učinila, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije, moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim. Brzo sam nazvala alabu i ispričala mu što se događa u tom trenutku, a on mi je također pripremio i poslao lijek koji je rekao da će izliječiti sve neželjene bolesti ili infekcije koje me sprečavaju da zatrudnem, a zatim me uputio o tome. kako ga koristiti prije nego što upoznam svog muža. To je nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće po cijelom tijelu, stvarno sam trudna, upravo sam 1. ovog mjeseca rodila dječaka. Obećavam da ću cijeli svijet obavijestiti o DR Alabi kako bih očuvao svoju vezu, kao i da će mi dati djecu, koju danas s ponosom mogu zvati svojom. Za svaku ženu kojoj je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješite i donesete sreću svojoj obitelji, obratite se na e-mail DR Alabe: dralaba3000@gmail.com ili kontaktirajte njegov WhatsApp/viber na ovaj broj:+1(425) 477- 2744, on je Bog poslan da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam sreću.

    OdgovoriIzbriši